start counter

Sunday, August 11

Veverita curajoasa !




          Matza tampa vine zilnic si doarme sub geam, asteptand sa primeasca ceva bun de mancare :


Problema e dimineata la prima ora, vin veveritele sa manance . Dar nu se pot apropia, ca se tem de pisica .
Eu am incercat sa imprietenesc matza cu veveritele : pai de ce n-ar putea manca frumos, cu totii sub geam ?

Prin urmare, am inceput dresajul, cu veveritele, ca's mai destepte si mai tupeiste : hai, apropie-te, ca e ok ! Matza Tampa a promis ca nu te mananca !


                                                     Si a venit tiptil sa-si ia aluna ...


        Ce se intampla aici, te-ai imprietenit cu pisica  ?  Pai vreau si eu !  E adevarat ca nu ne vaneaza ?


        Da, da ! Promit sa nu mananc veveritele : doar daca imi dai si mie de mancare ! Ceva bun sa fie !


                Dupa 3-4 zile de dresaj, toata lumea mananca relaxata sub geam : fiecare cu mancarea lui ...


Desi pisica nu primeste mancare pe saturate, ci doar asa, de pofta, desi si-a mancat portia, nu se duce sa vaneze veveritele. Stie ca n-are voie ( sau ii este mult prea lene ) ....
In schimb, tresare si ciuleste urechile, cand vede vrabiile pe gard.


No comments:

Post a Comment