start counter

Friday, May 31

Baby Veverita

M-am certat cu veveritele : cu toate ! Ca mi-am plantat niste boabe de fasole, pe trotuar, intre dalele din piatra. Veveritele au sapat si mi-au mancat fasolea . Am plantat din nou, alte boabe : au sapat si le-au mancat aproape pe toate. Un singur bob a supravietuit si a reusit sa incolteasca.
    
Nu inteleg care-i logica veveriteasca : daca le dau boabe de fasole, nu vor sa manace ! Ori, daca e ceva ingropat in pamant, rezulta ca ele si l-au ingropat ( da' nu isi mai amintesc ), deci ... e de mancare !

News : Veverita cu un smoc alb in coada, a puit ! Nu stiu cati pui are, ca mi-a adus la geam unul singur. E prima oara de cand am Cantina Animalelor, cand o veverita imi aduce puisorii la geam !


Ala mic a sarit pe pervaz, langa mana mea, si se tot maimuta, ma lingea pe mana. I-am dat alune, nici nu s-a uitat la ele : nu s-a prins ca sunt de mancare ! Si a plecat inapoi la mamica lui, sa-l iubeasca :


Mamica lui manca alune . Puiul a cautat-o in gura, si i-a luat o bucatica : asa a aflat si el, ca aluna e de mancare ... Si au mancat amandoi cuminti, o aluna ...


               Am mancat destul alune : nu's bune si nu-mi plac !  Eu vreau laptic de la mama !



2 comments:

  1. ce scump e! poate doar pe-ala il are. nu prea a avut succes la supt, saracu' :))))))

    royan

    ReplyDelete
  2. Cred ca vrea sa-l intarce, ca deja e baiat mare. E posibil sa-l aiba doar pe el.

    ReplyDelete