start counter

Tuesday, January 29

Imblanirea

                                                         Va mai amintiti ce jumulita eram ?


                  V-am zis eu, ca daca primesc mancare buna, ma imblanesc la loc ! Uitati-va la mine :


                                                    Mi-a crescut blanita si pe spate :


Nu-i asa, ca daca n-as avea blanita cea noua n-ar fi ceva mai scurta, nu m-ati mai recunoaste ?  Acum sunt o veverita frumoasa si imblanita : de la alune mi se trage ... stiu eu !


2 comments:

  1. he he he, mai e putin de lucru, mai ales la coada :)))
    ciudat mod de a naparli la veveritele astea!

    ReplyDelete
  2. Coada era uda in ultima poza, de asta arata cam rau. Nu toate veveritele naparlesc asa de urat, insa se mai gaseste cate una, mai ghinionista. Da' se rezolva !

    ReplyDelete