start counter

Sunday, November 4

Unde ma aflu ?

                         M-am ratacit ! Unde ma aflu ? Pe unde e iesirea ?  Sunt dezorientata ....


Cum a sarit ea derutata, de pe plasa de pe geam, a nimerit fix in borcanul cu alune ! Sperietura ca sperietura, da' cum sa treci pe linga alune si sa nu iei macar una ?


Miticica se misca in salturi imposibil de urmatori cu ochiul liber, daramite cu aparatul foto ! De pe pervaz a sarit in pat, de acolo pe monitorul calculatorului, si apoi ....am pierut-o ! Am regasit-o dindu-se huta pe usa dulapului de la bucatarie ...


Sarea prin toata casa, cautind iesirea. Mi-a trecut printre picioare si s-a dus la baie, unde a sarit pe teava de la dus, pe perdea si pe toti peretii. Dupa care s-a hotarit sa se intoarca in camera, pe " calea veveriteasca " : adica in salturi ! De pe perdeaua de la baie, a sarit pe usa, apoi pe spatarul unui scaun, de acolo pe monitorul calculatorului, si in sfirsit... a vazut ghiveciul in care sapa toate veveritele.
   Tup in ghiveci si ... surpriza : iesirea era chiar in fata ei ! Din pacate, s-a miscat atit de rapid, ca nu mi-a iesit nici  poza si nici film .

No comments:

Post a Comment